آ
-
آگهی، حسین
عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
ا
-
ابراهیمی، سید عباس
تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
-
ابراهیمی، عبدالحمید
تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت هایوب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
-
ابراهیمی دلاور، فاطمه
ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
-
احدی، رضوان
مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
-
اربابی یزدی، نگار
تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
-
اسکندری، حسن
تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت هایوب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
-
اسماعیل پور، حسن
تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
-
اصغری زاده، عزت الله
ارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
-
افشار کاظمی، محمدعلی
پیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
-
اکبری، محسن
تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
-
الحسینی المدرسی، سید مهدی
چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
-
الفت، لعیا
مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
ب
-
بازایی، قاسمعلی
ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
-
بامداد صوفی، جهانیار
مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
-
باوی، بلقیس
تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
-
بدیع زاده، علی
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
-
برادران، عطاالله
الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
-
بهرامی، آیدا
تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
-
بهرامی، فرشته
ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
-
بهروزهریس، علی
تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت هایوب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
پ
-
پاشازاده، یوسف
تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
-
پزشکی نجف آبادی، فرشته
چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
ت
-
ترابی، فاطمه
تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
-
توپااسفندیاری، فاطمه
ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
ج
-
جامی پور، مونا
ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
-
جهانگیری، علی
تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
ح
-
حاجی کریمی، عباسعلی
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
-
حدادیان، علیرضا
تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
-
حیدری، سید عباس
ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
-
حسینی، سیده نفیسه
تحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
-
حسینی، فریدهسادات
چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
-
حشمتی، ابراهیم
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
خ
-
خلیلی، جواد
ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]
د
-
درجانی، عباس
تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
-
دزفولیان، حمیدرضا
شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
ر
-
رجوعی، مرتضی
تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
-
رحیمی نیک، اعظم
تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
-
رضایی راد، مصطفی
تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
-
رضائی دولت آبادای، حسین
تحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
ز
-
زارعی، عظیم
تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
-
زارع پور، زینب
بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
-
زکی پور، مهدی
پیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
-
زندیه، مصطفی
ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
س
-
سعیدا اردکانی، سعید
چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
-
سلیلی، سیده سروناز
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
-
سموئی، پروانه
شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
-
سهرابی، روح الله
تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
-
شاهمرادی، مهنا
عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
-
شرج شریفی، آزیتا
ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
-
شفیعی رودپشتی، میثم
ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
-
شهابی، الهه
بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
ص
-
صادقی مقدم، محمدرضا
ارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
ط
-
طاهری، غزاله
ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
چابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
ع
-
عادل، زهرا
تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
-
عالی، صمد
تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت هایوب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
-
عباسی، عباس
بررسی نقش اعضای خانواده در تصمیمگیریهای خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
-
عزیزالهی، اکرم
تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرفکننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
-
عظیمی، حسین
تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرفکننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
-
علی بیگی، امیرحسین
عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
-
علیقلی، منصوره
الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
-
علی نژاد، علیرضا
ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]
ف
-
فتحی، هانیه
استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
ق
-
قاضی نوری، سروش
مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
-
قره چه، منیژه
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
ک
-
کراری، حبیب
ارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
-
کردناییج، اسدالله
بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
-
کریمی شوهانی، فاطمه
ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
گ
-
گلی، فاطمه
تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
م
-
محمدیان یزد، رقیه
چابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
-
محمدشفیعی، مجید
تحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
-
مزارعی، سجاد
تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
-
مصباحی، مریم
تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
-
مطلبی، سیما
ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
-
موسوی، مونیکا
تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
ن
-
نژادفتحی، عذرا
بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
-
نظری، فریبا
بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
-
نظری، محسن
استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
-
نعمتی زاده، سینا
پیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
-
نیکبخت، امین
بررسی نقش اعضای خانواده در تصمیمگیریهای خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
و
-
ودادی، احمد
تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاههای همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
ی
-
یزدانی، ناصر
تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد